رفتن به محتوای اصلی
x

نشست مشترک علمی پژوهشی اعضای مرکز با رئیس و مدیران بیمارستان امین

جلسه مشترک بیمارستان امین با مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت در تاریخ 2 خرداد 1402 در تالار پژوهش دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی با حضور مدیران و اعضای دو مرکز تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا آقای دکتررضایتمند رئیس مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت اهداف تشکیل نشست را ارتباط نزدیک تر بین پژوهش و اجرا ذکر کردند و افزودند رسالت مراکز تحقیقاتی انجام پژوهش های متناسب با نیاز نظام سلامت است و در این راستا مراکز درمانی به عنوان بخشی از نظام ارایه خدمات با چالش هایی مواجه هستند که می توان با شناسایی و پاسخ علمی به آن گامی در جهت ارتقائ سلامت جامعه برداشت.

سپس دکتر حسین زاده رئیس بیمارستان امین با تشریح پیشینه، بخشی از مشکلات موجود در بیمارستان را مطرح نمودند. آقای زارعی مدیر بیمارستان با ارایه چالش های پیش رو به مواردی که امکان همکاری بین مرکز و بیمارستان وجود دارداشاره داشتند.آقای دکترسلگی عضو مرکز تحققیات غدد و متابولیسم نیز در زمینه  مصرف دارو و بخصوص آنتی بیوتیک ها و کنترل عفونت در بیمارستان مطالبی را مطرح نمودند که می توان با بررسی و ارایه راهکار در سطح ملی به آن پرداخت.

اعضای مرکز نیزنظرات خود را در رابطه با نحوه همکاری دو طرف مطرح نمودندو مقرر شد با استخراج اولویت های پژوهشی از بحث های این نشست، عناوین پیشنهادی طرح های پژوهشی،پروژه و  پایان نامه و رساله دانشجویان مقاطع مختلف و اعضای هیئت علمی و پژوهشگران در تارنمای مرکز منتشر شود.