گزارش برگزاری سی و چهارمین نشست عصرانه داغ سلامت با موضوع «تقویت نظام شبکه و پزشکی خانواده: از مبانی تا عمل (5)»
سی و چهارمین نشست عصرانه داغ سلامت با موضوع «تقویت نظام شبکه و پزشکی خانواده: از مبانی تا عمل (۵)»روز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به صورت حضوری و مجازی در تالار شهید حریرچیان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، جناب آقای دکتر مصطفی امینی، معاون پژوهشی و دانشجویی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و رییس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ضمن ارائه مقدمه، به بیان اهداف جلسه پیش رو پرداختند. در ادامه جناب آقای دکتر محسن شمس، پزشک، متخصص آموزش بهداشت و استاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، به ارایه سخنرانی و بحث و بررسی در خصوص بازاریابی اجتماعی، به عنوان راهبردی تجربه نشده ولی کارآمد برای ترویج برنامه پزشک خانواده در جامعه ایرانی پرداختند. در این بخش به اهمیت تبلیغات و احساس نیاز در گیرندگان خدمت، برقراری تعرفه اندک، رفتارهای اجتماعی، ارزش سازی و.... در این حوزه اشاره شد. در ادامه جناب آقای دکتر امینی، با اشاره به یک تجربه پژوهشی، به بررسی و تحلیل اسناد سیاستی مرتبط با پزشک خانواده از منظر بازاریابی اجتماعی و مولفه های آن پرداختند. این نشست که با مشارکت فعال حاضرین در طول جلسه و بحث و بررسی در خصوص موضوعات مطرح شده همراه بود، با دریافت پیشنهادهای نهایی سخنرانان و جمع بندی از سوی آنان خاتمه یافت.
لازم به یادآوری است که این برنامه به صورت ماهانه در روزهای دوشنبه پایانی هر ماه برگزار می شود.